fredag 13 februari 2009

äntligen Fredag

skönt är det. inte för att veckodagar existerar för mig men ändå. Fredag och lördagar är pyttelite bättre än andra dagar för då är det OK att dricka, gå ut och gå loss.. annars blir man ju kallad för både det ena och det andra och att man kastar bort sitt liv istället för att se på tex melodifestivalen och allt vad som nu sagts :D gott.. Tala om för mig vem som vinner sen för jag bryr mig inte det minsta om det :D.. tada nu fick jag lätta mitt hjärta. säg saker till mig också.

som det är planerat än så länge så blir ja snart hämtat av A, så ska vi åka hem och städa hennes rum höhö. sen ska ja kila iväg och jobba och le mot alla kunder så länge jag orkar ;).. Sen så får nog A några hemliga gäster under den tiden.. dom kommer kanske bort och handlar lite smått och gott av mig sen beger dom sig nog til A för att förbereda min hemkomst från jobbet yeei.
DÅ börjar kvällen, kanske något att äta GARANTERAT något att dricka.. mer än så vet jag dock inte.. men det räcker för mig.. natten är bara barnet vid den tiden, så allt kan hända.


fast idag kör jag och A solo.
just you and me babe.

Inga kommentarer: