lördag 14 februari 2009

snart drar vi

är hos Amanda nu medan hon packar för fullt. snart är hon nog klar och då ska vi till mig och packa sen äre tillbaka till Amanda, sova och invänta morgondagen. fett onödigt men vi ska till falkenberg först för att hämta upp nåra boys, sedan drar vi till Hemsedal. pixpax att inte köra något mer efter falkenberg höhö.
ska bli hur grymt som helst alltså. längtat som faan och nu är det dagen före :) alltid lika ball dag..
Igår blev som det blev. vi fick inga hemliga gäster, men vi kan roa oss själva sååå vi drog in till staden och gick loss.. bokstavligt talat. var ball faktiskt, men kommer som vanligt inte ihåg allt haha. illa är det men i tisdags lärde jag mig en sak. Heller lite för full än lite för nykter haha.

Ba så ni vet. nummer är nu raderade från mina mobiler för alltid. ALDRIG ska ja skämma ut mig och använda min mobil på fyllan igen. Ta inte åt dig =) ja va full lol.


tyvärr kommer nog detta vara det sista inlägget innan jag åker, och det kommer nog dröja sisådär en fyra fem dagar innan jag skriver om våra fantastiska äventyr i Hemsedal. men den som väntar på något gott.





over and out.
ni vet att ni älskar mig.

Inga kommentarer: