torsdag 26 februari 2009

ca 14.30 idag kom den tillbaka.

Alltså min tro, tron på att det finns galet snygga killar runt omkring oss.
så här gick det till.
Började jobba jätte tidigt idag, och såg fram emot mina sista timmar jätte mycket, tills jag såg personen som skulle laga vårat söndriga cigarett skåp som någon osmart småtjuv brutit upp. Har ALDRIG och då menar jag verkligen ALDRIG sett något snyggare live, någonsin alls för den delen. Perfekt var han. Ville att tiden skulle gå så långsamt som möjligt, men tvärtom, två timmar på Bonum har aldrig gått så fort :( kände mig som en fjantig 13 åring igen, fnissa som ett litet barn typ. Sen kom JohannaB och skulle lösa av mig, och dom blev klara ungefär samtidigt som jag slutade, så jag och JohannaB stod utanför lagret där dom höll hus dom sista minutrarna och spionerade in på han. Vi betedde vi oss exakt lika töntigt båda två. Bra tjejer, bra mogna tjejer haha. Jag stod kvar på mitt jobb i 30 min i hopp om att han kanske hade glömt något och var tvungen att komma tillbaka. Tyvärr så var det hans arbetskollega som kom tillbaka, så då gav jag upp och nu sitter jag här och funderar på NÄR jag ska slå sönder vårt cigarett skåp så HAN måste komma och laga det.

Jag föll pladask!

3 kommentarer:

Amanda är mitt namn sa...

Antar att du sitter inne på facebook & google & försöker leta upp honom nu om jag känner dig rätt

Anonym sa...

Hahaha!
ja har redan slått sönder alla skåp och tagit med dom hit hem, så han kommer hit om en stund o lagar dom! den duu ;D

Ida C Gustafsson sa...

haha J. det är hel rätt. MEN du skulle bjudit med mig hem till dig också. vi var faktiskt två om de enligt Svante höhö :D

A. neh, jag vet INGET om han alls så kan inte ens googla han. men efter lite research på Bonum idag ska ja nog lyckas leta rätt på han :D