tisdag 10 februari 2009

livet kan nog vara på topp 24-7

sitter nu i min ensamhet och inser att livet vore så mycket roligare om jag alltid var på resande fot eller hade 100 saker inplanerade hela tiden.. längtar som f*n tillbaka till Åre men ser fram emot Hemsedal på söndag så himlans mycket mer nu för det, så.
Liksom, när jag vaknade så drog vi ut i backen eller så satte sig typ jag och Louise i fönstret och fånade oss, jag och Gyllen åkte till Ica eller liksom vad som helst.. Inte så att jag sätter mig här hemma på mitt rum och knackar som en galning på rutan varje gång någon går förbi liksom eller åker och går runt ich fjantar mig på ica/bonum.. Ha ha! det vore tragiskt.
Men men, livet kan inte alltid vara på topp..

Det bästa är att, ikväll jobbar jag och sedan ska jag stressa ut på AfterSki party här i göteborg. imorgon kanske jag och Amanda ska på Roadtrip till ?, innan mitt jobb.. Sen jobbar ja på torsdag och på fredag är det jobba sedan stressa ut på någon trevlig fest återigen. Sen lördag jobbar jag och börjar smått ladda inför Söndag för då åker vi till Hemsedal där jag återigen festar oavbrutet några dygn.. hihi SÅ himla bra planering alltså..

Dock. efter Hemsedal ska jag banne mig sluta upp med allt festande (iallafall trappa ner det) och börja hypa inför min 20 årsdag den 22 april woohoooou.

Inga kommentarer: