söndag 8 februari 2009

söndag kväll.

Once upon a time man created the most beautiful thing ever. It was called the Bag in Box så går melodin som exakt nu spelas ut våra högtalare.. för bra. JAG hittade världens bästa spellista på spotify. gud den ska spela sönder våra fester från och med nu =).

Amanda ringde starx efter jag lämnat henne för kvällen, jag hade hunnit lägga mig och allt, men inom fem så var hon utanför min dörr såå åkte vi hem till henne. nu sitter vi här. TOKsminkade och smuttar snart på spriten för ölen och vinet redan tagit slut..
Vad ska man göra. har man inte setts på en vecka får man göra det bästa av situationen, och alkohol gör väl alla situationen bättre.. right?! känns bra att ha hittat sin vän-soulmate.

1 kommentar:

Amanda är mitt namn sa...

det är vi mot världen baby