söndag 26 juli 2009

070926

jag åker hela vägen till Malmö för att titta på en lägenhet som jag trodde jag var "ensam" på, eller som mest 2 till (efter vad jag förstått på telefonen).. Kommer ner, ser mig omkring, blir nöjd, nervös, hoppas på det bästa och sedan får reda på att det är jag plus SJU till som ska titta på den innan hon bestämmer sig. INTE OKEJ. men vad ska man göra. Nu ber jag till min kära Gud (om en för honom oväsentlig sak) att hon iallafall säger att det är JAG som får den på tisdag kväll.

Känns som jag har börjat skriva lite negativt överallt, men så fort jag får en lägenhet Lovar jag att mitt liv kommer flyta på som aldrig förr. LÄNGTAR EFTER EN NYSTART.



byw. jag mår pyton. känns det så här om några timmar när jag ska börja jobba så blir det hemmaliggande alltså. pallar knappt att skriva detta inlägg.

2 kommentarer:

Jackie sa...

HOPPAS HOPPAS!! :D Fingers crossed hihi. Krya på dig meed.. jag är fattig och kommer hålla till kring gråbo mkt nu framöver tyvärr så då ska jag hälsa på dig massoor! ;D

Ida C Gustafsson sa...

hihi tack tack. Ah men det gör du rätt i, sista veckan jag jobbar nu meeed (förutom v34 sen) såå passa påå :D