tisdag 28 juli 2009

070928

Deo Volente!

Nu är kl alldeles strax 3 och det är ca 1 timma kvar tills Ann Sofie ska ringa angående lägenheten i hamnen. Dock har jag hittat en annan nu, i ärlighetens namn mycket intressantare men man kan inte vara kräsen. Men hon verkade rätt nöjd med mig och lovade att höra av sig snarast och sedan skriva på papper utan NÅGOT mer trassel, så vi får väl se. Hoppas hon var så glad och övertygande mot bara mig, kan man aldrig veta har vi ju lärt oss. Den var lite dyrare dock (mycket) men jag har listat för och nackdelar och det är värt att leva lite fattigare om jag får den ;). så, nu är det upp till de högre makterna att avgöra.

2 kommentarer:

Evelina sa...

God bleeess. Du kommer få en lägenhet och jag ska löka i den hela tiden ! ÄLSK.

erica sa...

ååh, det är så dig att skiva listor , kommer fortfarande ihåg våra listor :) aaaw, längesen ! men kul för dig att det verkar gå bra med lägenhet nu , håller mig uppdaterad :) goooonatt .. (L)