måndag 20 juli 2009

090720

Hahahahahaha hahahaha HAHAHAHA!

okej jag överdriver säkert för att jag är så trött, men kunde inte somna så började leta lägenhet, andra hand, rum osv. Så hittade jag en annons på Engelska, från M-högskolas hemsida där det var en som hyrde ut del av villa eller nåt sånt där med egen ingång och allt möjligt som lät bra för en billig peng. Grejen är, att annonsen var på engelska så jag skrev ju såklart också på engelska (nu när jag skriver ner det inser jag att det nog inte är så roligt trots allt men whatever). det roliga enligt mig var dock att jag fick ett mycket trevligt svar tillbaka :
-Det går väl bra på svenska, eller hur.
haha misstänker han inte tycker om min engelska, (eller så ville han helt enkelt skriva på svenska) men det var kul :D ni kanske skulle vart med för att första dock :D:D:P


Inga kommentarer: