måndag 6 juli 2009

090706

Helgen på Skara Sommarland blev riktigt bra :D synd bara att jag för tillfället inte är van vid att inte sova minst 8 timmar / natt så jag höll på att dö äv trötthet och tog varje chans för powernaps jag kunde få lol haha..
Lela & Amanda kom och hälsade på under lördagen, det var trevligt.. Fick mig att inse att, shit vad tiderna förändrats.. Hoppas ni mår bra iaf..

Nu ska jag detoxa i två dagar, ser INTE fram emot det men mitt blod lär vara lika utspätt som Rosépåsen vi hade i lördags kväll på bordet.. Måste bli av med alla spår av "gifter".. Sen fortsätter jag nog med snusk pulver så jag kan gå på stranden v 32 utan att gömma mig bakom saker hela tiden ha ha ha..






Btw. Fick svar från CSN nu, jag får lån och ack vilka skulder jag kommer ha efter mina två år.. Inte okej, men vad ska man göra :(.. Nu är det ända som fattas en lägenhet.. lycka till Ida.

1 kommentar:

Evelina sa...

snart kommer vi!!! SNART SNART SNART ska vi löka runt som aldrig förr!!!!! :D LOVE