lördag 20 december 2008

20 december

Det känns lite som min julkänsla inte riktigt kommit än.. Det är liksom den 20 december och jag softar som aldrig förr..
Alla julisar är avklarade sedan über långt tillbaka så missar alla stressade julklappsshoppande människor plus att julisarna är gömde i min garderobe så ser dom aldrig, granen är inskaffad (dock ej klädd), ingen snö alls ute utan bara en himlans massa regn, mina tomtar och lakan och gardiner och allt vad man nu har som är juligt är framme sedan någon vecka så det tänker jag inte ens på längre.. såå, vet inte hur jag ska göra för att få den där speciella xmas feelingen som ja vill ha.. gash..

Dessutom.. det är LÖRDAG, kl är typ halv sex, och jag ligger helt själv i min för tillfället obekväma säng och tittat på Miami Ink, pinsamt.. Jag vill göra något kul.. snart är 2008 slut och mitt och Amandas år försvinner.. vi lyckades dock inte så bra med våra nyårslöften SÅ kanske lika bra, får ta nya tag tills 2009..

Inga kommentarer: