tisdag 9 december 2008

tisdag

ej okej..
Jag har så himlans långtråkigt på dagarna så det är tragiskt.. visst är det skönt att vara hemma och allt men, Ja tack, ge mig ett jobb NU! vill tjäna pengar men vill framför allt bränna pengar.. vill gå till ett himla jobb, så jag kan dö av skönhet när jag slutar så jag kan åka njuta av mina lediga dagar genom att göra av med pengarna.. Klart, jag önskar ju heller 50 000 kr i månaden i 25 år.. Men då måste jag börja köpa trisslotter, och det har jag inga pengar till.. lol.. pinsamt läge jag har hamnat i..
Är så himlans mycket jag vill köpa, behöver köpa.. så på torsdag (kanske imorgon) kommer jag få ta av mina usa -09 pengar.. inte heller så himla great.. men vad ska man göra, ska jag vara hemma så här mycket måste jag ha guitar hero.. och jag måste ha snowboardboots tills jag ska till amanda.. och man kan ju inte använda samma kläder hela tiden.. och så, ah ni förstår min poäng.. snälla ge mig en trisslott med vinst eller ett jobb.. dock inte något dåligt jobb hihi*

Inga kommentarer: