tisdag 30 december 2008

den senaste tiden..

.. har jag inte orkar blogga. inte kul.. MEN jag har vart med om så himlans mycket roligt..
Julafton tex, så tråkigt att pappsen, Lars, Charlotte och Becka inte var med men Lars titta ialla fall förbi.. Iaf.. Playstation tönten Ida fick alla spel hon ville :) wihoo. fullt med singstar hela kvällen med familjen och Arta.. Tragiskt att Johan var tok nykter och vann över allihop ändå lol.. ännu mer tönten Ida fick också Brisingr boken och nu börjar äventyret hahaha med en massa tea drickande :)..
Juldagen var ju dock den bästa av alla.. NOT.. var bara hemma o softa så de va skönt.. Men endå.. juldagen SKA vara fetfest men nej nej nej..
Annandagen var det shoppning, precis som alla andra dagar fram till nyår.. vill ni veta vad jag har köpt :D.. INGENTING ALLS! faaaan så dåligt.. inte ett enda par skor.. kaos..
Lördags var jag ute med syskonen och Becka.. så himla bra.. bästa kvällen på länge.. tack familjen... var så himla roligt :D synd bara mitt lilla ogenomtänkta misstag på slutet.. FÖRLÅT.. är så himlans dum.. alkohol och Ida är dålig stil.. sorry jesper mest!

och såå nu.. dagen innan årets sista dag.. och våra planer än så länge är fett ogenomtänkta.. ej okej.. men det kommer säkert gå bra.. :D hihi

Inga kommentarer: