tisdag 23 december 2008

Dan före dopparedan

usch, dopparedan är ett rätt snuskigt namn om man kopplar det fel mohaha..


Nu är det alltså dagen innan julafton.. nice.. Får hoppas att den kommer gå så fort som jag har tänkt mig då.. För, för mig får julen gärna komma exakt nu om den vill.. eller helst EXAKT nu.. för mitt rum är jätte städat och det finns risk för att det inte kommer vara det imorgon ha ha ha! men får väl ta bilen och sitta på en bänk och invänta dagen så jag inte kan stöka ner vårt fins julhem hahahaha.. hostpappahost..

dagens aktiviteter är mer än vanligt iaf:
11.18 -> = softa tills mamma vaknar och äta frukost med henne (hon har jobbat natt)
när mamma vaknar - mamma åker = umgås med mamma
mamma har åkt - ca 14.00 = tare lungt o fixa hemma lite till
ca 14.00 - 15.00 = gå uuut med min lilla hund
15.00 - 15.45 = soofta innan jobbet
15.45 - 16.00 = gå till jobbet
16.00 - 21.15 = JOBBA
21.15 -> softa med tjejerna och dricka glögg, baka knäck, fast dom där som är gjorda av nougat, och bara ha det mysigt inför julafton


Notis. Min pappa kom just hem och hade köpt den största godis påsen till mig.. Jätte snällt lol.. förutom att det var 2:handssortering HAHAHAHAHAHAHAHAHA! finns det ens i godis

Inga kommentarer: