fredag 5 december 2008

influensa

a, vad ska man säga.. har nog aldrig haft influensa innan.. har nämligen aldrig i hela mitt liv mått såhär dåligt som jag gjort under dom här dagarna.. och det verkar ju aldrig ta slut heller.. kaos.. har ont i varenda liten led i hela min kropp.. usch..




..galen huvudvärk.....världens ledvärk, jag kan inte ens ligga eller sitta för det gör så ont efter ett tag och jag kan ju inte direkt stå upp och sova. kaos är det.....hosta så min hals går sönder.....mina ögon brinner upp av varmhet.....tok hög feber, det fattas bara att tanterna jag såg när jag var liten ska komma och skratta åt mig igen.....ljus och ljud känslig, har inte ens ljud på mina mobiler för det skär i öronen.....halsen värker varje gång jag vaknar, vilket är ofta.....nyser 24/7 vilket spränger mitt huvud..

Inga kommentarer: