lördag 10 januari 2009

Otippat!

yes det var det verkligen.. blev alltså visst utgång och hela alltet med EvelinaJacquelinaVictoriaJaz&allamedföljandebarn(ellervadmannuskanämnaALLAandra)..
nice var det faktiskt.. fet sjuka saker hände dock men det är okej, är van vid det.. roligt att träffa alla igen, det var en dag för sent.. maha.. rolig rolig är ja.. hihi himlansmysigt..

så idag bär det då ist av att spela bowling, äta smörgåstårta, umgås och så vidare med mina giirls & boys hihi.. Ska inte säga stöddigt att ja vinner MEN ha! ja ska fan vinna :D lala.. vinna är inte viktigt, det är allt.. eller vad säger du johanna!



ps. sov i min pappas säng i morse när jag kom hem för mitt rum var så himlans kallt.. GASH ja ska flytta upp för alltid.. var den skönaste sängen jag sovit i lol

Inga kommentarer: