torsdag 29 januari 2009

Tatuering =)

idag kommer en tredje tatuering pryda min kropp..
Kan nog säga att jag är 100% säker på vilken jag ska göra och vart jag ska göra den.. Ska samtidigt lämna in min gamla skiss så att jag kanske i framtiden kan bygga ut den tatueringen jag har på min rygg. För er som inte redan vet det. JAG ÄLSKAR TATUERINGAR! ju finare desto bättre och ju fler desto bättre MEN dom får inte gå in i varandra eller sitta fult på kroppen. hihi
Gash jag får aldrig nog, är så himlans sjukt sexigt med tatueringar.. ryser bara jag tänker på en het kille och så ser man massa tatueringa.. GE MIG!


till alla er som säger att man ångarar sig bara. LEV FÖR STUNDEN + du är väl hellre snygg nu än om 70år.


Så jag och Amanda, som också ska göra en, kommer komma helt ny tatuerade till Sticky. Kanske inte så himlans smart men de två bästa sakerna i ens liv typ måste kunna kombineras :D mohaha!

Inga kommentarer: