onsdag 21 januari 2009

Twilight !



var på bio igår med Amanda, Linda & JohannaB. vi såg på Twilight. herre min gud säger jag bara, kan man vara sexigare, vackrare, sötare, charmigare och mer begåvad än Edward, Robert Pattinson, eller sötare och mer oskyldig än Jacob, Taylor Lautner? nej jag tror inte det alltså..
Filmen var garanterat något av det bästa jag sett, dock tycker jag alltid så när jag tycker en film är bra.. men den var något utöver det vanliga.. och jag ska nog gå och se den nästa vecka igen, med Jacqueline..

så fort jag får tillfälle att ta mig till staden så ska jag åka och köpa Twilight- böckerna.. hihi måste läsa klart mina it-girl fort så jag kan börj
a läsa den exakt så fort jag betalt för dom.. hihi I'm in love.

alltså England, jag ska dit så fort jag bara kan.. och bara virra runt tills jag
stöter på Robert Pattison.. sen ska jag ah ja vet inte vad men det ska sluta med barn, villa och volvo höhö..





2 kommentarer:

Amanda är mitt namn sa...

åh gissa VEM som har första boken :D

Ida C Gustafsson sa...

skojar duuuuuuuu? guud vad glad jag är för dig! hihi jag ska köpa dom idag när jag och mamma handlar mohahha!