fredag 30 januari 2009

sticky lol

jaaa, vad ska man säga egentligen.. fett nice, fet fulla och så himlans ball.. Som vanligt lyckas jag och Amanda komma i perfekt form, kanske lite för bra igår =P. Och dagens gäst för oss var Jennifer som var med oss hela dagen, kvällen och natten HÖHÖ! bra slut.

I alla fall..
Och jag var full och jag var dum och jag ramla på allt
Och jag föll för nån på en fest nånstans
...
Och jag ramlade in på nåt diskotek
Och sen ramla jag ut, såvitt jag vet
Och jag ramla omkull och tog mig upp och sen
Ramla jag omkull igen


Har nu också gjort en tattoo på min rygg/nacke och jag är fet nöjd. Deo Volente!
Amandas fick dock vänta för min tog så lång tid, men nu när jag åker om ca ? timmar så ska hon banne mig se till att göra en så den e fin när jag kommer tillbaka förhoppningsvis lagom till nästa lördag / utgång.



Inga kommentarer: