fredag 23 januari 2009

allt som har en bra början..

allt som har en bra början har ett bra slut.. right!?
och denna dagen har haft en fet bra början.. har nämligen fått (fjäska till mig från pappa) Twilight och New Moon böckerna.. hihi fast på svenska då men endå. hihi..

Sååå tills slutet av dagen.. förhoppningsvis kommer det bli bästa dagen på länge.. Vi ska fira Amanda, först flingor och toast hemma hos henne.. sen vidare och bowla och sist men absolut inte minst UTGÅNG! woouhoo! Jag och Amanda följde dessutom våra utomordentligt bra planer och ska dricka soccevodka med cider till & massvis med Malibu drinkar..



ps. jag är enligt mig själv den roligaste och snällaste personen som finns.. ett motto jag har är: alla goda ting är tre.. amanda ska alltså få inte mindre än tre olika paket av mig.. men det roliga är att jag har rim till alla hihi*=) så hon måste lura på dom innan hon får själva paketen.

Inga kommentarer: