onsdag 21 januari 2009


Once upon a time… när jag Amanda, Linda och Johannab sitter i Lindas lilla racerbil på väg hem efter ett obeskrivligt bra filmval, Twilight, har vi ett hett diskussionsämne. Robert Pattinson. Det ena leder till det andra och Amanda ”erkänner” sedan att han slår Pharell utseendemässigt. Ni som känner Amanda vet att Pharell är omänskligt snygg i hennes ögon, när alla andra sprang runt och fick teenagecrushar i allt och alla så hade Amanda bara ögonen för hennes boyfriend och Pharell. Ända sedan den tiden har han blivit jämförd med och legat på topp för henne. Så ni förstår att det är en stor grej.

Back to the story… vi pratar om en massa sjuka grejer som inte ens borde skrivas på en blogg, inte någonstans föresten men nu läcker jag lite info till er.. Hur man ska få kändisar och få behålla dom dessutom.. lalala vi drev på och hetsade och sa typ att man ska ha sex och bli gravid, tvinga dom på dom ungen osv. så dom måste träffa en och massa såna dumma grejer och hur ungen skulle se ut typ. Sen så släpper Amanda bomben och säger något sjukt men för stunden det roligaste hon kunde ha sagt typ.. ända anledningen till att jag ens skriver detta inlägget.

- Tråkigt snygga barn.. Jag skulle fan våldta UNGEN!




Grejen är.

Att det låter as tråkigt att läsa men var sjuk kul

och jag var tvungen att ge er en chans att skratta med oss!

Lev er in så förstår ni nog.

Inga kommentarer: