fredag 16 januari 2009

så det kan bli !

så. fredagmorgon.
Ikväll händer så mycket som att jag ska jobba, medan alla andra langar en bio.. jaja, vad ska man göra.. slipper jag äta massa godis och snacks och bli tjock =)! alltid nåt.
Imorgon vet jag inte exakt vad som händer men har hört lite smårykten så får se vad som sker. det jag vet är att min kära familj kommer hit så ska vi äta
god middag som jag och mamma (mest mamma) ska laga, sen ska jag på pizza kväll hos Amanda (kommer dock vara proppmätt så ni behöver inte spara något till mig =P) och efter det så sker det förhoppningsvis något som styr upp helgen lite, lalala.
På söndag kommer kanske Gyllen, Annika och Louise att komma till mig eller nån annanstans så ska vi ha lite planering inför Åre! woouhoo. (om A och L kan då!)





Inga kommentarer: