tisdag 27 januari 2009

nu kan jag

hihi okej.. här kommer lite update från helgen, som för övrigt var sjukt jävla bra.. fet nice..

I fredags har jag ju berättat lite redan så säger bara en än gång.. förutom allt dåligt var den as bra och som jag minns nu, enbart bra för allt det dåliga har redan runnit av mig mohaha!

I lördags.. gash, vart ska jag börja.. Vaknade seg som ett as, ångest som vanligt och tänkte ringa Amanda och säga att jag inte pallade en kväll till.. men tog mitt förnuft tillfånga och började ladda lagom till hon slutade sitt jobb.. stackare.. med tanke på vårt lilla jack och väsk problem tänkte jag hela tiden på om vi någonsin skulle få se min jacka igen, och amandas skor och väska och allt vad som nu vi hade fått lämna på Razzia kvällen innan pga av att dom är helt jävla vrickade :D MEN tack och lov så har jag världens bästa bror och han har världens bästa flickvän så dom åkte och fixade det för oss så nu är allt tillbaka igen :D vilket vi fick reda på mitt under förfesten hemma hos oscar så där hypade vi till lite extra.. ps, vakterna tyckte nog vi var roliga när vi glömt en väska med tre par skor, en flaska sprit & strumpbyxor och så en jacka lol..
iaf.. så var vi hos Oscar men hade tyvärr bara en flaska vin eller liknande och insåg väldigt snabbt att det inte skulle räcka.. TACK OCH LOV fick amanda en flaska smirnoff av oscar som på så sätt räddade vår kväll :) lalala.. efter vi vart hos Oscar så åkte vi till BLVD och det var KÄMPEGREAT där alltså.. gash så lyckligt.. alla mina älskade flickor o massa basketpojkar och ah, alla bästa helt enkelt.. så himlans kul.. och så så klart lite små tjaffs som man bara blir hypad av :D och.. gash kan berätta hur mkt som helst men då orkar ni inte läsa sååååå får snart räcka.. ska bara nämna nåra saker..

  • Amanda och jag drack hur j*vla mycket som helst och överlevde ändå :) för bra.
  • Såg 90an på donken och blev så himlans glad :).
  • Vi såg Ankan på bussen och Amanda sa högt och tydligt vad hon tyckte om henne, hon eller någon annan sa något kaxigt tillbaka och vi fick oss ett gott skratt. High Five.
  • Jag och Amanda fick nr 1 & 2 på våra garedrobeslappar.
  • Fett nice att träffa alla jag tycker om så mycket igen.
  • Det var bästa helgen på länge och det fick mig att inse att på något sätt ska jag bjuda alla alla alla på min 20 års fest :)


fet nice helg har vi haft


at the bowling



tre och en halv av mina girls at BLVD


några baksetboys at BLVD


Over and out..

Inga kommentarer: