lördag 17 januari 2009

för många tankar

alltså.
ju mer jag tänker på L.A livet som kunde varit mitt, N.Y butikerna jag kunde varit stamkund i eller strandlivet i Miami så blir jag deprimerad..

funderar starkt på att bege mig över andra sidan Atlanten igen, men som sagt. funderar.. vill inte så långt bort egentligen MEN vad finns det att ge i Sverige, Europa.?!
denna gången skulle jag dock inte jobba som Au-Pair, utan studera vid något college, eller söka fotbollsstependium (måste dock börja träna isåfall) eller något annat liknande så det handlar om MIG!

skulle kunna tänka mig att säsonga på någon festlig turistort så jag får solen, värmen, festerna, människorna och resan i sig men jag vet inte.. ta mig långt härifrån, snälla! jag är inte gjort för sveriges kalla tråkiga väder och att ens liv står näst intill still.

Inga kommentarer: