söndag 18 januari 2009

Söndag - vilodag!

på den gamla "goda" tiden, som det sägs, var söndagar vilodagen då man gick till kyrkan och bad om förlåtelse om sina synder och vilade upp sig efter en lång arbetsvecka och inför en ny lång arbetsvecka.. låter inte så roligt..

För mig är det dock vilodag nästan varje dag.. så söndagar är inte så speciella för mig.. dock går jag inte till kyrkan och ber om förlåtelse.. för jag har aldrig några synder att be om förlåtelse för.. förutom att jag somnade i kyrkan sist jag var där, ca 6 gånger dess utom.. inte så bra kanske men var tok bakfull och über trött haha!


om 30 min slutar Annika jobba, då ska vi åka och hämta Gyllen och sedan bege oss till Louise och planera Åre -09! måste ju veta vem som "smugglar" med sig vad.. alltså då menar jag hårfön, plattång, hårspray osv., inte alkohol för er som direkt tog det för givet (A)!


så underbart
men denna gången med ett nytt gäng..
nya äventyr, nya minnen!

2 kommentarer:

Amanda är mitt namn sa...

nykterist jävlar, Smuggla sprit vafan

hÖhöhöhÖ

Ida C Gustafsson sa...

lalala klart vi inte göra det :D inte offentligt iaf...