tisdag 17 mars 2009

Bra planer kanske?

kul att se att Amanda har tagit sig i kragen och börjat blogga lite oftare igen. Hur tråkigt ett inlägg är så är det alltid kul att läsa, så tack! hihi.

Har en del roliga saker planerade och jag hoppas framför allt tre av dom blir bra.
  • Danmark är närmast, det måste/ska bli så himlans roligt. Sticky sen typ direkt till båten sen en förhoppningsvis kanon bra helg med fotboll, fest, jordgubbsvodka och så klart en himlans massa minnen.

  • Min 20 årsdag, min och Amandas för oss "snabbacashfest". Bara lokalen och en tripp till Tyskland kvar sen är det bara att vänta in tiden. Så mycket jag längtar alltså.

  • Stockholm. Hur det blir med det vet jag inte, men jag hopppas så mycket att vi löser jobb och tar farväl av inte alltid så glamorösa Göteborg och hälsar för oss hyffsat okända Stockholmsliv välkomet (då menar jag nattklubbar, shopping, människor osv)

Snart ska jag till Partille med Amanda, hihi träffa en gamal man som ska visa oss en lokal till en av våra planer, och sen ska vi köpa jeans wihoo.

Inga kommentarer: