tisdag 3 mars 2009

planerar som vanligt


there's nothing else I can say
(Coco Pop Rocks med mjölk & Malibu samt en fin drink att skölja ner med. vi är bäst!)

insåg precis att jag börjar bli glad och mindre depp igen. himlans bra alltså.
så nu längtar jag tills den dagen någon snäll människa bjuder mig och min kära vän på, kanske, Coco Pop Rocks med mjölk & Malibu, väldans massa Rosa Pantern eller bara ett bra sällskap. bra minnen har jag och vill ha ännu bättre.

sitter och planerar för fullt med Amanda, min allra bästa vän och planeringspartner. planerar hur vi ska lyckas med min 20års fest och hur vi ska gå till väga för att ha den fetaste och mest lyckade festen. kom ihåg, i slutet av april kommer världens bästa fest äga rum.


1 kommentar:

Amanda är mitt namn sa...

Hur kan vi ens misslyckas med all våran planerings erfarenhet?
Omöjligt:P