torsdag 5 mars 2009

god morgon.

vad ska man göra. kl är liksom 05.59 en torsdag och jag har inte sovit en blund, jo faktiskt två timmar igår kväll.
Denna natten har varit den längsta och drygaste natten jag varit med om på länge, men det kommer alltid något gott ur allt "ont", tex att jag äntligen har börjat läsa om den sjukt charmiga och blodtörstiga Edward igen och kommer antagligen ägna den närmaste lediga tiden djupt försjunken i boken och låtsas att jag är Bella, hunnit måla om och fixa mina naglar så dom matchar mina arbetskläder, sett en massa roliga avsnitt av tv serier, druckit kaffe pga uttråkighet, druckit te pga uttråkighet, ätit en apelsin pga uttråkighet, vart ute på långpromenad med min vovve mitt i natten och trott att det är massa vampryer ute, tänk skicka en massa sms till Amanda men ångrat mig för jag är så snäll och inte vill väcka henne, läst GP & Lerums tidningen, försökt väcka pappa så han kan hålla mig sällskap och säkert en massa andra oviktiga saker.
Men nog om det, för nu ska göra börja göra mig lite ordning så jag kan gå till mitt underbara jobb om ca 50 min.

Inga kommentarer: