torsdag 26 mars 2009

Dagen som kommer.

nu är det bara ca 18 timmar tills vi ska samlas inför Danmarksresan, fast 18 timmar och 45 minter tills dom ska hämta upp oss utanför stora ingången vid Stena Line, sen bär det av till vårat alkoholfria träningsläger i Danmark. Ska bli riktigt nice som jag sagt tidigare.
Dagen som planerad kommer förhoppningsvis gå väldigt fort.

Gå till mitt kära jobb och kolla det nya schemat, spännande.
Åka till Allum med min kära mor, ett MÅSTE.
Hälsa på Amanda på hennes jobb, väldigt trevligt.
Träffa Evelina en snabbis och prataskit, hämta kamera och plattång osv, kan bli intressant.
Ducsha, gör mig iordning och packa det sista i min handväska, kommer att ta sin tid.
Ta tåget och möta upp människorna på tåget för att sedan gå ut och äta och förfesta, väldigt bra idé Amanda.
Fortsätta vår utgång till Sticky och gå loss tills ca stängning, förbaskat bra idé Amanda.
Gå och fördröja tiden på McDonalds, tack gode gud för blatteMcDonalds nattöppet.
Bege oss sakta men säkert till Stena Terminalen och resten är självklart, förhoppningsvis början på en massa bra minnen.

Inga kommentarer: