söndag 8 mars 2009

eloge till mig. eller!?

gårdagen blev bättre (stundtals) än vad jag hade räknat med. Var hemms hos någon tjej som Ellinore firade sin 20 årsdag med. Alltid lika trevligt att möta en del människor. Var där rätt länge, sedan gick vi ut, till BLVD. Helt okej var det för att vara helt nykter faktiskt. Såg en snygg höhö. EN dock, vart är världen påväg haha. Ida.G börjar mogna verkar det som, snart är det väl villa och volvo som gäller också, lol haha.


Sen så kom Amanda och hämta mig efter att ha jobbat sent sent sent. Så åkte vi på en liten privat efterfest där vi var dom ända typ haha men det var nice. Önskar bara att jag kunde mogna i mitt beteende bara och inte bete mig som ett 12 årigt trots barn som får för sig saker bara för att bevisa. Bevisa vad liksom!? shit. aldrig mer jag lovar. I got this strange feeling inside of me and I never really thought I could feel this way. I'm confused.

Inga kommentarer: