tisdag 24 mars 2009

hyffsat oklar.

dålig blir bättre.

sakta men säkert närmar sig helgen och alla dess trevligheter
sakta men säkert blir jag bättre
sakta men säkert blir våra planer bestämda
och sakta men säkert blir jag än jätte bra bakare !


Pratade med min käraste vän Amanda för nån stund sen. Som vanligt började vi planera och det verkar nu som våra torsdag - fredags planer är klara. yei skönt.
Nu återstår bara den alltid lika svåra frågan, Vad ska jag ha på mig?, vad ska jag packa med mig?, Hur mycket av allt behövs? osv. Dock är det värdsliga saker så dom löser sig inom kort. Hållet på att packa för fullt nu som ni kanske förstår, avbrott är ett måste annars tröttnar man och packar i första bästa och det blir helt fel.

2 kommentarer:

Amanda är mitt namn sa...

sant sant, min packning går däremot skit kass. har bara lagt upp grejer på sängen & ändå har jag hållt på 2 timmar typ

Ida C Gustafsson sa...

haha men nu är den klar :). hihi får slänga i resten i våra "handbagage".. lol :D vi ska bort över en helg hahahahaha