onsdag 25 mars 2009

lite info till oss.

Har nu fått reda på lite info om helgen i Danmark. Tydligen ska vi bo på ett träningscenter som heter Hirtshals, hm enligt mig låter det mer som ett koncentrationsläger än ett indrottscenter, men det är ju bara min åsikt och vi får väl hoppas dom inte lurat dom få Juniorer som finns i Lerum IS till något sådant, det hade vart mer än tragiskt.
Sen ska vi träna lagom mycket, ca 2 träningar både fredag och lördag plus en match på lördagen, sen åker vi hem tidigt på söndagen så då hinner vi ingen. Vi behöver bara pengar till luncherna på färjan (lol spriten då, betalat dom det då eller :O:P) och sen ska vi avsluta hela helgen med gemensam avslutningsmiddag i klubbhuset. Gud så mysigt tycker jag allt. Jag ska ta så mycket kort, att även denna lilla resa ska någon brud bli irriterad på mitt fotande. Önskar bara att jag hade en systemkamera. obs! nu sa jag visst vad jag önskar mig när jag fyller år.

Inga kommentarer: