tisdag 31 mars 2009

Kanske sista dagen på sjukan.

Ny dag nya möjligheter. Man ska inte ta ut saker i förskott MEN jag känner mig faktiskt frisk(are) och för första gången på länge känns det som den här skiten håller på att försvinna. Så, efter snart 2 (1 ½) veckas sjuka, så kommer jag äntligen kunna ta tag i min träning och jag kommer troligtvis vara tvungen att gå ut och springa varje dag, minst. Men tro mig, det är värt det.
Förhoppningsvis löser sig allt vad nu dispenser heter också och kanske att jag kan börja spela matcher inom det närmaste också, yiippii i så fall. Håll tummarna för mig då, break a leg, wish me luck, whatever, bara du ber för att jag ska få ta på mig matchtröjan snart.

Är inte riktigt lika flitig som Amanda som redan fixat alla kort från helgen, men ikväll eller kanske imorgon så ska jag också fixa allt, lägga ut bilder och ni ska få se ännu mer av vår kjempegreat helg.

Nu ska jag fortsätta läsa min underbart bra bok När jag hör din röst i minst tre timmar (har nämligen räknat ut att det är vad som krävs för att avsluta boken) och sedan ska jag bege mig till mitt arbete. Vilken dag jag har framför mig va. Underbart. Ska tydligen in till staden och shoppa med Mamma kom hon just in och föreslog. Nu får jag skynda på så jag hinner med allt.


Ni vet att ni älskar mig & jag er.
jag mår så himlans psykiskt bra för tillfället.

3 kommentarer:

4 sa...

haha, jag älskade din top 10 ;) skrattade åt den .. ville bara tala om att här är jag sjuk var och varannan vecka , blir nog att uppsöka sjukhus idag då jag troligen har halsfluss ... USCH.. men jag hoppas och ber för att du blir frisk iaf :D saknar dig <3

erica sa...

ooj , jag vet inte vad som hände med mitt namn , men det är erica iaf :D

Ida C Gustafsson sa...

haha aah kan du fixa dom åt mig nu när du är i usa? (dock lärde vi oss att ser man ut så så bor man i LA eller nåt :P)
hihi oj dåå..hoppas det INTE är halsfluss och att du blir frisk snart.. hihi.. SAKNAR DIG MED, MYCKET.