fredag 20 mars 2009

Ett lång ointressant inlägg.

fan då.
har himlans ont i min hals alltså, tror jag har en smutta feber också.
misstänker jag inte kommer kunna äta något så det är ju alltid något bra, väldigt bra om det blir utgång ikväll också, så blir det inte så dyrt mo ha ha. Men vettef*n om jag klarar av det, funderar på om det kanske kan vara influensan eller något liknande på gång för har ont exakt överallt och är stel som nästan aldrig förr, kom hit i så fall Amanda så får du din vilja igenom thihi.

Influensa = smalhet = ett steg närmare Beach 09!

nog om det.
Verkar vara rätt bestämd på att Usa till hösten verkligen ska bli av. Måste bara prata med Alexandra och se hur våra planer ser ut. för måste börja tokspara exakt alla mina pengar i såfall.
nog om det.
Ikväll är det planerad utgång med massvis av tjejer, för omväxlingens skull. Hoppas jag rycker upp mig och det blir jätte kul hihi.
nog om det.
Efter denna långa helg jobar jag inget mer, som är planerat i skrivande stund iallafall, och jag har hela 4 dagar att börja ladda inför Sticky på torsdag tätt följt av Danmark med laget. himlans roligt det där alltså. synd bara att man åker med damlaget, gash vilka "intern"fester det kommer bli lol.
nog om det.
Läste massa om solning på Amandas blogg. festligt festligt. synd bara att jag inte kan välkomna våren med en massa fusksol så länge jag är förkyld för då blir ja bara ännu mer fökyld och riskerar ännu mer att missa alla trevligheter jag nyss skrivit om.

Inga kommentarer: