tisdag 7 april 2009

090407


jag har inga ord att beskriva det jag känner just nu. Jag har precis avslutat de 4 böckerna som utgör the Twilight Saga. det är så fruktansvärt skönt och jag mår galet bra igen, samtidigt som jag har en sorg som heter duga över mig pga att jag är klar! *
Dock var detta bara en av öändligt många gånger jag kommer läsa dom.


*(hoppas bara att Stephanie Meyer får tillbaka lusten att göra det hon gör absolut bäst av ALLA människor i hela världen, alltså fortsätter skriva. "fortsättningen" på de fyra böckerna. eller rättare sagt, samma bersättelse en gång till, men ur ett annat perspektiv.
hata dom som läckte ut Midnight Sun och förstörde hennes tillit och viljan att fortsätta skriva)

2 kommentarer:

Jackie sa...

Den bilden är så sjuukt härlig!! Uppskattar mest av allt att Kelan Lutz är utan tröjaaa :D

Ida C Gustafsson sa...

haha nej uppskattar mest den sexiga 92an på denna bilden :P VILL HA! plus att alla ser äkta lyckliga ut.. hade jag med gjort om jag var där dock :P höhö