torsdag 16 april 2009

090416

God Morgon.
Underbart bra känns det, ens näst intill enda lediga dag och jag är nu redo för jobb igen. Blir min tur att jobba idag också, kl 7.00 - 18.30 ser ni mig i min lilla bakstuga. Okej, man ska absolut inte klaga, men det är tungt kan jag säga.

Något jag är väldigt förvirrad över är hemligt. Läskigt.
Något jag är väldigt glad över är att Amanda har fått ett nytt jobb, Grattis.
Något jag är väldigt förväntansfull för är att Amanda har läst ut min bok nu, så snart har jag den i min lilla hylla bredvid dom andra 3 böckerna, vilket innebär att ikväll börjar jag om och läser Om jag kunde drömma igen. Kan det bli bättre.
Något jag är väldigt tacksam för är att lönen kommer snart. Slut på att vara den fattigaste i världen.
Något jag är väldigt orolig över är varför i hela friden jag tydligen inte behöver sömn. Dör man inte efter ca 10 dygn utan sömn? tur att jag sover någon timma varje natt då.

Inga kommentarer: