torsdag 2 april 2009

natten började bra.

efter en hård och fett sömnlös natt stiger jag upp med världens huvudvärk. Varför då? jo, för jag läste min underbara Ljudet av ditt hjärta tills mina ögon inte orkade hålla sig vakna längre och bestämde mig (tragiskt nog) för att sluta läsa och sova en stund istället. Lyckades jag? nej, så fort jag lagt boken åt sidan och lagt mig till rätta så blir jag klarvaken, men inte så att jag orkar hålla mina ögon vakna och läsa en stund till, utan bara i mina tankar. Det tog mig ca 1 ½ timma innan jag gav upp och slutade försöka tvinga mig själv till sömns och satte på min bästaste sovfilm istället, Peter Pan. Hjälpte det då? Nej, såklart inte. älskar den filmen så himla mycket att jag var tvungen att titta, och efter att ha snyftat (gråtit) mig igenom hela filmen så fick jag sådan huvudvärk att jag inte kunde somna för den saker skull. Smart Ida, det är alltid alltid samma sak också, lär mig aldrig att jag inte borde se just den filmen, men kan inte tänka mig att somna till en bättre film (om jag nu kunde somnat).

Nu ska jag snart gå ut med min älskade hund, sedan ska jag och min älskade mamma åka och shoppa :D älskar det.

Inga kommentarer: