måndag 13 april 2009

090413

än en gång. Måndag, ny dag nya möjligheter.
Var just ute i mitt inte så vackra kök och hämtade mig ett stoort glas med kaffe så jag slipper slösa massa tid åt att sitta och äta frukost. Gör det på jobbet sen istället, smart va.
Har ägnat mina första vakna minuter åt att googla kartor och tagit fram några joggingrutter jag kan använda mig av "downtown"* så jag slipper bege mig till spåret varje gång jag vill ta mig en tur, vilket SKA ske väldigt ofta dom närmaste två veckorna. Tänker inte säga hur ofta för det kommer jag aldrig hålla ändå, men mina planer är Ofta. mellan 5 - 5 ½ km är varje rutt, sen har jag redan några vägar men dom är inte lika långa så dom ska jag inte använda mig av dom här veckorna. mitt mål, BLI SMAL tills my b-dag, vinna ett vad över pappa, börja hårdträning inför Beach 09, 10, 11, 12 - jaa förhoppningsvis resten av mitt liv och deffa ner min söta lilla hund haha.
Gash vilken drama.

*downtown är inte riktigt rätt ord för Gråbo

Inga kommentarer: