torsdag 2 april 2009

vilka känslor

Dagens inköp är många och bra.
Har köpt en himland massa bra filmer och boxar som bara väntar på att visas gång på gång, några söta t-shirts med söta tryck, Lindts otroligt goda choklad kaniner och massvis av diverse smått & gott.

Dock fick jag "lära känna" en helt ny sida av mig själv när vi hade vart iväg i några timmar. Jag fick världens panik och blev superstressad och mega deppig på bara någon minut och kände att jag verkligen var tvungen att komma ut från affären, har aldrig kännt sådär innan. Misstänker det är min blandning av tankar och framtidsplaner som gör mig sådan just nu, helt ostabil men klarar inte av vetskapen att jag kanske alltid bli kvar här.
Har ALDRIG velat bli äldre än 21 år, och inom en månad fyller jag 20 år. Det är såklart helt okej men inse hur nära min slutålder jag är. Jag fattar att 21 år inte är lika gamalt som jag trodde det var när jag var 7 - 17 år typ, men ändå. I hela mitt liv har jag sagt att mitt liv kommer ta slut den dagen jag fyller 21, och nu är jag snart inne på mitt sista år lol.

Jag låter som den mest patetiska människan i världen, jag vet.

Men en sak börjar jag sakta men säkert inse, Detta året SKA bli det absolut bästa och jag måste genast börja planera hur det ska se ut. Sverige ligger väldigt lågt på min prioriteringslista. Ska kidnappa med mig A och så ska Vi bli dom som försvann. Låter det bra?

2 kommentarer:

Amanda är mitt namn sa...

Bara du inte kidnappar A till Hollywood eller ngt annat idiot ställe så är det okej ;)

Ida C Gustafsson sa...

haha neh då. :D vi kommer på något tillsammans efter kidnappningen :D