onsdag 1 april 2009

Rastlös

Jag är besatt på riktigt.
Vill leva i the Twilight saga.
______________________________________________________________
Jag har nu även insett att Gråbo, Göteborg, Sverige INTE är något för mig. Har varit hemma i några månader nu och inser att det här verkligen inte är något för mig. Vill bort, vart som helst. Som jag känner nu vill jag helst till London eller L.A men finns det andra alternativ så kan jag överväga dom också.
Det största problemet är dock hur jag ska gå till väga, vad jag ska göra och hur jag ska få tummen ur. Jag är liksom 19 år, om 22 dagar är jag 20 år och det känns som nu eller aldrig. Jag vill liksom inte åka till L.A och skaffa mig ett strö jobb när jag är 35 år, eller börja jobba på nåt roligt ställe i London som 29 åring. NEJ, det måste ske nu, i vilket fall som helst snart.

Inga kommentarer: