tisdag 28 april 2009

090428

Det känns helt tomt. Jag har inte ens något att blogga om för mitt liv står så still det bara kan för tillfället. Katastrof.
Amanda och Arta ska till Stockholm i helgen och jag skulle ha följt med om det inte vore för mitt jobb (missförstå mig inte, jag är väldigt glad att jag ens har ett jobb men någon gång vore det kul att vara ledig), jag jobbar hela tiden, HELA Valborgs helgen. Onsdag, torsdag, fredag, lördag & söndag - ser fram emot det hm not.

Det som dock kommer göra att jag klarar av denna lång helgen när alla är ute och festar och förhoppningsvis har den bästa helgen på lång tid är att min starkt efterlängtade Twilight släpps imorgon så jag kommer att titta på den så fort jag får en ledig stund.
Det varvat med lite Guitar Hero och alla andra nya filmer jag köpt i veckan. Massvis av snyggisar, Sean Faris, Cam Gigandet, Patrick Dempsey, Paul Walker och säkert en hel del okända som väntar på att bli upptäckta, av mig.

Inga kommentarer: