onsdag 22 april 2009

090422

GRATTIS TILL MIG!

Gud så bra. Nu är det då äntligen min födelsedag och jag är ledig från jobbet, det är hyffsat mycket sol ute och strax vaknar min kära mamma upp så vi ska åka och shoppa. Yiippii.
Har för övrigt legat i min osköna säng hela morgonen och tittat på Madagaskar och ätit underbart goda kinderägg, ska snart tillbaks och titta på Madagaskar 2 och förväntansfullt vänta på mamma.
Pappa kom just hem en snabbis mellan sjukhusbesöken och gav mig present och blommor, naw vad söt du är.

En dålig sak mitt i den än så länge bra dagen, mina ORMSKINNMÖNSTRADE skor som jag beställt för länge sedan kommer inte att komma. Dom tog slut innan dom hann skicka dom till mig. Fuck Nelly.se, ska aldrig mer ens besvära mig att gå in på den sidan.




Tack för alla sms än så länge!

1 kommentar:

erica sa...

HEJ OCH FÖRLÅT FÖR ATT JAG ÄR EN DAG SEN ! :D GRATTIS .. angående shippningen , sött namn . aa men iaf , hur mycket skulle du beställa isf ? Hoppas du hade en grymt underbar dag .. saknad <3